Tuesday, August 28, 2018

PELAJARILAH TAUHID YANG LURUS, INSYAALLOH ENGKAU AKAN TAHU , MANA USTADZ ATAU ULAMA YANG DIBAYAR THOGUT FIR'AUN AKHIR ZAMAN ,MANA USTADZ DAN ULAMA RABBANI.



Orang yang bertauhid itu melihat kebenaran dengan kebatilan ,seperti melihat siang dengan malam , gelap dengan cahaya , hitam dengan putih.
Mereka memiliki Furqon sehingga mampu memisahkan dengan mudah dan jelas .
Tdak akan berpengaruh sedikit pun dan memberi mudhorot kepada mereka , syubhat syubhat yg halus yang ditiupkan para ulama suu peliharaan pemerintah thogut Fir'aun akhir zaman.

Allahu Ta'ala berkalam..
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا عَلَيْكُمْ أَنْفُسَكُمْ ۖ لَا يَضُرُّكُمْ مَنْ ضَلَّ إِذَا اهْتَدَيْتُمْ ۚ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُكُمْ جَمِيعًا فَيُنَبِّئُكُمْ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

Hai orang-orang yang beriman, jagalah dirimu; tiadalah orang yang sesat itu akan memberi mudharat kepadamu apabila kamu telah mendapat petunjuk. Hanya kepada Allah kamu kembali semuanya, maka Dia akan menerangkan kepadamu apa yang telah kamu kerjakan.
-Surat Al-Ma'idah, Ayat 105
Sebagaimana halnya kebanyakan manusia yg bodoh yang telah disesatkan oleh setan dengan mengambil hukum kepada thogut, yang tertipu dan kagum serta takjub akan keilmuan para ulama suu yang sebenarnya mereka telah menyeru kepada kemusyrikan , kekafiran yang dibungkus dan labeli atas nama Islam dan Sunnah.

Allahu Ta'ala berkalam...
أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ يَزْعُمُونَ أَنَّهُمْ آمَنُوا بِمَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ وَمَا أُنْزِلَ مِنْ قَبْلِكَ يُرِيدُونَ أَنْ يَتَحَاكَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُوا أَنْ يَكْفُرُوا بِهِ وَيُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَنْ يُضِلَّهُمْ ضَلَالًا بَعِيدًا

Apakah kamu tidak memperhatikan orang-orang yang mengaku dirinya telah beriman kepada apa yang diturunkan kepadamu dan kepada apa yang diturunkan sebelum kamu? Mereka hendak berhakim kepada thaghut, padahal mereka telah diperintah mengingkari thaghut itu. Dan syaitan bermaksud menyesatkan mereka (dengan) penyesatan yang sejauh-jauhnya.
-Surat An-Nisa', Ayat 60.
WaAllahu alam.

No comments:

Post a Comment

NOTES :
- Harap bekomentar sesuai dengan judul postingan
- Tidak diperbolehkan mempromosikan barang atau berjualan
- Bagi yang berkomentar menyertakan link dianggap spam

==> SELAMAT BERKOMENTAR .... :D